سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعتبار آزمون OET در کانادا

اعتبار آزمون OETدر کانادا - آزمون OETتضمینی-
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون OET چیست؟

آزمون OET یک آزمون معتبر و بین المللی زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه کمبریج در 12 تخصص مرتبط با حوزه درمان و علوم پزشکی برگزار می شود. مدرک این آزمون مورد قبول کشورهای بسیاری از جمله انگلیس، استرالیا، آمریکا، نیوزیلند، کانادا، امارات و غیره است. این آزمون ویژه مهاجرت کادر درمان از جمله پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران است.

کارکنان حوزه سلامت که قصد دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید در آزمون زبان OET شرکت کنند تا با کسب نمره قابل قبول در این آزمون، مهارت زبان خود را در زمینه ی کاری و تخصص خود برای تعامل و ارتباط با مخاطبان اثبات کنند. مدرک این آزمون با نمره ی بالا یکی از مهمترین مدارک برای دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرما و اخذ مجوز کار می باشد.

برای تضمین قبولی در آزمون OET با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری، بپرس.

کدام تخصص ها می توانند در آزمون OET شرکت کنند؟

آزمون OET در خصوص 12 تخصص علوم پزشکی برگزار می شود که عبارتند از:

OET دندانپزشکی

* OET پزشکی

OET پرستاری

* OET کاردرمانی

* OET گفتار درمانی

* OET اپتومتری (بینایی سنجی)

OET رادیوگرافی

* OET فیزیوتراپی

OET رژیم درمانی (تغذیه)

* OET داروسازی

OET پاپزشکی

* OET دامپزشکی

اگر از پزشکان و یا شاغلان کادر درمان هستی و تصمیم داری به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا مهاجرت کنی، باید برای ارزیابی سطح زبان خود در آزمون OET شرکت کنی، اگر برای ثبت نام آزمون OET و شرکت در این آزمون نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی رو در این زمینه دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ساختار آزمون OET

همان طور که گفته شد آزمون OET در 12 تخصص علوم پزشکی برای متقاضیان مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان برگزار می شود. ساختار و بخش های مختلف آزمون OET برای تمام تخصص ها یکسان است و شامل چهار بخش گفتاری، نوشتاری، درک مطلب (خواندن) و شنیداری است. سوالات آزمون در بخش های درک مطلب و شنیداری برای تمام تخصص ها مشابه است، اما در بخش های گفتاری و نوشتاری سوالات برای هر یک از تخصص ها جداگانه طراحی شده است.

بخش های اصلی آزمون OET عبارتند از:

* بخش درک مطلب (Reading)

* بخش شنیداری (Listening)

* بخش گفتاری (Speaking)

* مهارت نوشتاری (Writing)

سوالات آزمون OET فقط در زمینه علوم پزشکی طراحی شده است و داوطلبان با سوالاتی در خصوص تخصص و زمینه کاری خود روبرو می‌ شوند. از این رو پاسخ دادن به سوالات برای آنها آسان‌تر خواهد بود. تخصصی بودن سوالات آزمون یکی از مهمترین مزایای آزمون OET است.

به دلیل اهمیت نمره آزمون OET برای مهاجرت کادر درمان داوطلبان باید پیش از شرکت در آزمون آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات را داشته باشند و برای آشنایی با سوالات هر یک از بخش های آزمون باید از منابع آزمون OET استفاده کنند.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی